1 Nisan 2009 Çarşamba

tek bi soru işareti ? Çağan'a....

yarım kalmıs hayatlara bi yerlerden tutunup dahil olma çabası...her seyinle icine dogru kendini bırakma cabası... ne kadar kırıcı bazen,ne kadar üzücü.. sebebi kim? ben değil miyim..
neden hic olmamıs masala inandırdım kendimi.. hic yazılmamış aslında en başından beri..
ben bu değildim.. bu kadar kucultmedim hic kendimi.. sevmek,aşık olmak gerçekten küçülmekse küçüldüm.. yapılmayan bi konusma kaldı. aklımda ince ince kucuk sorular.. aslında kucuk değillerdi benim zihnimi dolduran soru işaretleri. tüm hayatımı.. bu küçücük hayatımın icini tamamen doldurucak kadar büyüklerdi..
neydi derdin?

cok mu küçüktüm? utanır mıydın benden.. yoksa arkadaşlarının arasına mı çıkarmaya utanırdın.. şu kafanda tasarladığın -kadınım- imajına mı terstim.. benim gibi birini mi istemiyodun? kafandaki kadın ben mi değildim? yoksa özgürlüğünü mü kısıtlıyodum?? içindeki iyi tarafı mı görmeye başlamıştın?? yoksa sadece bi heves olduğumumu anladın? yoksa bana yalan mı söyledin dünya yıkılsa bize bişey olmaz gibi geliyo derken??
barda otururken herkesin bana dönüştüğü yalan mıydı? büyü mü yaptın diye bana sorarken yalan mı söylüyodun? benim seni unutamadığım gibi seninde unutamadığın biri mi var??????????
neden gözlerinin içi gülüyodu eskiden beni gördüğünde??
yoksa gerçekten sonradan diğerlerinden bi farkım olmadığını mı sandın?? senin kollarına kendimi en saf sekilde bıraktığımda karanlığında beni gerçekten istemediğini mi farkettin?
çok mu küçüğüm,aklım mı yetmiyo. sana ayak uyduramıyo muydum?? gercekten o söylediğin içi boşalmış sevgi sözleri yalan mıydı?? bana dokunurken heyecanlandığını söylediğin yalan mıydıı?? bozanın bile beni 5dk icinde özlemesi yalan mıydı?? COK MU KORKTUN HAYALLERİMİ YIKMAKTAN... 17ydim ya. sende 17yken hayaller kurarmışsın.. sonra yıkılmış hepsi. hayat boş değil mi? söylesene.. korkuların bahanelerindi bence... beni kırmaktan korkman.. beni düşünmen bu kadar.. tamam sevmiyo olabilirsin. zaman geçirmek artık guzel gelmeyebilir.. ama bahanelerin arkasına sığınmak.. sende sorun yoktu.. sorun bende? neydi bu sorun? ben sormadım.. sende hic cevaplamadın.. soruyorum işte senin şu kahrolası DERDİN NEYDİ?
cuma günü özlemişim derken yalan mı söylüyodun? bana dokunmayı özlediğini söylerken??
bişey beklemedim.istemedim.böyle olucağınıda düşünmedim... o kadar açaldım ki gözünde bi mesajlık bile,bi görüşmelik daha canım yokmuş hayatında...
söylesene çağan. derdin neydi?

bunları sormayı cok istedim. sana bunları sorucaktım pazartesi günü aslında..

uzatmama gerek yok.. önce kendine vermelisin bu cevapları.. ben yarım hayaline sığınırım belki bi kaç gece daha.. seni tamamen çıkarana kadar ağlamaktan kurumuş gözlerimden bi kaç damla daha cıkar senin icin.. ama neden? neden....
ben bittim artık.. işte şimdi gittim benim ısrarla tek başıma devam ettirmeye çalıştığım.. hic olmamış masalımızdan.. bi masala gerek kalmadan.. hikayelere gerek duymadan beni soktuğun hayatından..
zor olucak bazen ama.. istenmediğini anladığın zaman yapıcak hic bisey gelmiyo elden........



şimdi bittik sanki......................

Hiç yorum yok: