13 Nisan 2009 Pazartesi

mad about you.

önümde ezberlenmesi gereken mor bi sayfa.. benim canım hicbisey yapmak istemiyo nedense. üşüyorum çok bugün. içimin en dip köşesinde bile bi titreme var. kan kaybederken yaşanan bi durum galiba. bugün gerçekten çikolataya çok ihtiyacım var! ama malesef diyetin 8. günüyle başbaşayız sanırım midem küçülmeyi başardı artık biraz. çünkü yemek aramıyorum artık hiç.
2 kaşık,3 kaşıklarla sınırlı kaldım. en son çikolata 1 hafta önce bi parça yemiştim.. ama incelmeyi beceriyorum galiba.. bunu gördükçe daha cok hırslanıyorum..eski şarkılar calıyo bugün evin her yanında.. güzel geldi ruhuma.. dinlendiriyo.. okula gitmek istemiyorum artık ama devamsızlığım 15 gün malesef.. gitmek zorundayım her gün... bugün sıcaklığa ihtiyacım var aynı zamanda.. ne kadar ısınmaya calıssamda.. kat kat giyinsemde hala üşüyorum. irademde doruk noktalarında. moda kırıntı artık siparis vermeden diyet tabağımı getiriyo.. sedam önümde yağlı yağlı yemekleri yerken ben salatalarımla cebelleşiyorum:)
enerjim bitik. şarjım olsa benimde keşke. fulllensem bi ne guzel olurdu.. bende batarya zayıf göstergesi bi türlü geçmedi..bide bi kaç gündür pek bi agresifim. bilmiyorum tahammülüm yok bu sıralar kimseye. kafam almıyo. odama kapatıyorum. kitaplara kapatıyorum kendimi..sahile inip koşmam gerek bu hafta ama hiç halim yok eve girdiğim an bitiyorum. soğuk cok soğukk bugün...damarlarımda kan yerine buz gibi su akıyo sanki..küçük bi kutunun içine girip denizler aşıp bambaşka yerlerle gitmek istiyorum. içinden çıktığımda öyle farklı olsun öyle sıcak olsun ki her yer.. yatağımın altındaki buruşmuş kağıtlar kadar taze olsun. temiz saf..



hiç tanımaz tenim ellerini bilmez yüreğim bilmez yüreğini..
ah bu koku bu ten bu dokunuş.. ah bu delilik sarsa bedenimi.
yok olmak zamanı şimdi...

Hiç yorum yok: