8 Nisan 2009 Çarşamba

ne garip adam.

3. gün.. hala iyi gidiyo bakalım bu sefer hırslıyım..
sınavlarım bok gibi geçiyo aslında iyide böyle garip olaylar.. daraldım artık son 2ay falan darallar basıyo bitmiyo sanki. okuldanda sıkıldım.
haziran gelsin istiyorum artık. seviyorum cok haziranı. doğduğum ay ne de olsa.. iyi ki doğmuşum ben. uzun uzun yazmak istiyorum bloga hayatımı ama içimden bişey yazmak gelmiyo. sanırım bu sıralar aramız kötü biraz blogum. yada ben yorgun olabilirim
dolabımı indirdim bugun, sevmediğim herşeyi attım..topladım katladım tek tek.
saat 7ye yaklaşıyo birazdan yaptığım ( handem saol:) ) kabak yemeğini yemeyi planlıyorum en gec 7 bucuktan sonra bişey yememem gerekk...mutfakta dolapta duran cikolatalar göz kırpıyo ama ben onları hic sevmiyorum. gerçekten hiç yiyesim yok! sanırım extra mutluluğa ihtiyacım kalmadı.. buhranlı günler sona mı eriyo?? :) of daralalım mı hep birlikte???

Hiç yorum yok: