14 Nisan 2009 Salı

4yıl 11ay 15 gün 3saat 5 dakika ve 3saniye bekledim seni.

gereksiz bi gün daha geçip gidiyo. thomas more un ütopya adlı eserini okumam gerek ama benim canım yine istemiyo. ah bu canım hiç bişey istemiyo cok nazlanıyo. bugün kabak yemeği ve makarna yaptım birazdanda salata yapıcam.. diyetin 9. günündeyiz.. nisan bi geçsin.mayısta.. hazirannn gelsin artık sonra hiç bitmesin istiyorum. ne cok sey istiyorum!28 sunucu denenmiş sonra olmamıs. bardakları makineye koymam gerek. sonra calıstırmak gerek ama aslında daha boş biraz daha bekleyebilir. odamın balkonunu kapamalıyım artık üşümeye başladım ama kapalı sevmiyorum. nefes alamıyorum öyle olunca.. biriken küller üstümden döküldü. evet saçmalamak istiyorum. deli gibi yemek yiyip adriana lima gibi olmak istiyorum. her istediğim an heryere ışınlanmak.. insanların zihnini okumak istiyorum.. evin her yerine müzik sistemi kurdurmak yan dairedeki MAL teyzeyi yüksek sesle öldürmek istiyorum. geceleri deli ediyo beni.. televizyonunun benm odamın yanında olmasına ne gerek var.. geceleri bi anda kalkıp odadaki tvyi açık bıraktığımı zannetmek istemiyorum artık.. sonrada duvarı yumruklamaak. yaşlı kadının eeeeeeeeehhh kısmicam seslerini işitmekte istemiyorum. sonra yağmur yağsın istemiyorum artık hiç. hep güneş olsun istiyorum. birazda rüzgar olsun ama üşümeyelim..
seda artık umutsuz aşklarından karşılık bulsun istiyorum. çisilde sercandan kurtulsun istiyorum.. tuğçeninde acil kilo vermesini istiyorum ve mertle dün geceki konu yüzünden sorun yaşamasını istemiyorum... babam artık sevgili bulsun,evden gitsin bizi kırk yılda bir arasın istiyorum. ve tüm parasını bana versin istiyorum. kredi kartları hep bende kalsa süper olur.zaraya girip 38 beden herşeyi almak istiyorum. ve onlar bana bol gelsin istiyorum..seneye hiç ders çalışmadan össyi kazanmak istiyorum. dershaneyi kırınca babama mesaj gitmesin istiyorum. malcık kamilin artık okula gelmeyin yok yazmicaz demesini istiyorum. mehmet günsürün taksimde dizlerime çöküpp sana aşığımm!!! diye bağırmasını istiyorum. sonra kıvanç tatlıtuğun beni arabasıyla onun yanından alıp bebekte onunla 3-5 tur atmak istiyorum..Tuğberk melise dönsün istiyorum.Annemin kıbrısta merit oteli almasını istiyorum. selenle kıbrısta hayvan gibi eğlenmek istiyorum..yaşlanınca hastalıktan değilde yatağımda huzur içinde ölmek istiyorum. yazlık tüm kıyafetleri almak istiyorum. 7898798797 çift ayakkabı istiyorum. karakalem dergisini tüm türkiye alsın istiyorum. akp artık gebersin istiyorum. 5 kilo vermek istiyorum. 10 kilo vermek istiyorum.15 kilo vermek sonra 20 kilo vermek istiyorum. üniversiteyii izmirrde okumakk istiyorum. orda cok guzel bi ev almak sedamla yaşamak istiyorum. kimse bana karışmasın bulaşmasın istiyorum.mustafa bu sene milli takıma girsin istiyorum. james mcavoyla film çekmek istiyorum. kate winslet la kanka olmak istiyorum.. Ertuğ ablamı daha az kıskansın istiiyorumm.. ablam günde 198 tane bireysel emeklilik satsın istiyorum. annem paranın dibine vursun istiyorum. bi tane erkek bebeğim olsun istiyorum. modadan ev istiyorum. fikret kuşkanla bi kaç ay aynı evde yaşamak istiyorum! oxforddan orkunu göt etmek için beni çağırmalarını istiyorum. fenerbahce kureği almak istiyorum. dilsiz osmanı şube kaptanı yapmak istiyorum. milka çilekli yoğurtlu yemek istiyorum. evde otururken bi anda kapı çalsınn mehmet günsür bana bi kutu profiterol getirsin istiyorum. sonra onunla birlikte kaşık kaşık onu yemek istiyorum. limitsiz kredi kartı istiyorum. bu yaz miamiye gitmek istiyorum. MAKSUTu istiyorum. Eda İSMAİL le cıksın istiyorum. bende maksutla. 4lü bi şekilde eğlenmek gezmek istiyorum. maksut bana tapsın istiyorum. Çisilin funda olmasını istiyorum. tuğçenin muratcanla mutlu bi yuva kurmasını louis vuitton çantasını takıp beyaz range roverının arkasından bebeğini almasını istiyorum. azadeyle görümce olsunlar istiyorum. hande ünlü bi içmimar olsun istiyorum.
ediz artık bu sene elektrik mühendisliğine girsin istiyorum. 18. yaşıma cok eglenerek girmek istiyorum........
istiyorum da istiyorum!!!!!!!!!!!1
devamı sonra..........

Hiç yorum yok: