25 Nisan 2009 Cumartesi

artık melek değilim.

küçük umutlarla beslenen ruhum artık daha mutlu sanki. biraz uzaklaştım düşüncelerimden. biraz oje sürdüm kurudular kendi başlarına sakin sakin. dünyamı en başından durdurdum. sonra bastım düğmesine tekrardan dönmeye başladı. uzak. yakın. mutlu. küçüldüm ufaldım. bu ben değildim. saçmaladım. bi parça daha büyüdüm kısa zamanda. nefretlik duygularımı çöpe attım. rahatladım. düzeldim. uyudum. keske dedim. eskiye dönebilsek. onarabilsek kırılmış duygularımızı. sonra keşkelerimi de çöpe attım. kendi kendime onardım. yaptım başardım. ihanet etmedim duygularıma. kendimi sevdim. uzaklaştım.. geçmek bilmeyen zamanı. hızlandırdım. hayallerimle. hızlandı. uykum geldi. uykum kaçtı. yastıklarıma sarılıp kendi hayalimle mutlu oldum. artık artık artık artık... herkesi dinledim. söylediklerini sindirdim. kararlar verdim. yaptım bozdum. kırdım döktüm. uçtum. şimdi cok sıkıldım blog. en iyisi hazırlaniym görüşürüz bebeğim.:)

Hiç yorum yok: