1 Kasım 2008 Cumartesi

i want you.

ben kötü. ben kötü. cok kötü hissediyorum bu aksam.
hemde cok kötü hissediyorum. dun aksam onunla hersey cok cok guzeldi.
konusmalarımız.
ikimizde yattık kendi dünyamızın salonlarına. i want you eşliğinde karanlıkta uzandık. ayrı dunyalarımızda. beni ona götüren duygularım vardı.
bide parmaklarımızın yazmış oldugu kalbimi bi hoş eden mesajlarımız vardı bizim.
iyi ki varsın dedi bana.
beni mutlu ediyosun dedi.
iyi ki varım evet. sende beni o kadar cok mutlu ediyosun ki. hayalin. kokunu bilmeden kokunu özlüyorum. dudaklarına daha hic dokunmadan dudaklarını özlüyorum. seni özlüyorum.. gercekten ama içimden. canımı acıtan noktalardan cıkıyo bu özlem duygusu sana karşı duydugum..ben 17imde kucuk bi kadınım senin icin.
tam 9sene önce yaşadın herseyi benden. korkmuyorum biliyo musun. ev karanlık korkmuyorum. her taraf karanlık korkmuyorum. kalbimde sen varken korkmuyorum hic biseyden.
hic bi cıkmazdan. gelicek hicbiseyden.
tekrar nefes almaya basladım seninle birlikte. unuttum o malın bana yaptıklarını. artık umrmda değil. bu kadar kolaymıymış ya.
bu kadar mı.
sen miymissin onu unutturucak.
belkide bana daha cok üzüntü vericeksin. kırgınlık vericeksn.
ama onunla orantılı mutluluk vericeksin belkide.
dedim sana dün gece.
cantandaki kucuk bi esya olarak gör beni. istediginde cıkar. yalnızlıgnı paylaşırım seninle.
konusmak istersen konusurusun istemezsen konusmayız. yanında oliym yeter dedim.
bana cantandaki kucuk sey deil. beni cok daha fazla önemsedigini söyledin.
sende mi duygu patlaması yasıyosun böyle arada.
karanlıkken söylemek daha kolay bazı şeyleri.. güneş dogunca zorlaşıyo..
ben hep senin yanında olmak isterim.
ağırlıgını hissetmek. kokunu bilmek. o kokuyu suan özledigimden daha sahici özlemek isterim.
sahipsiz rüyalardan kopup. sahici sevgiler isterim ben artık.
seni zorunlu bırakmıyorum hicbiseye ama ben biliyorum.
olmaz olmaz olmaz.


kucuk muyum ben?
nasıl yani?
sacmalıyorum..
sacmalamıyosun...

evet yarın sinemaya gidiyoruz.
saat 4te saskınbakkal civarlarında birlikte olucaz sanırım.
sen ben. orda olucaz.
ikimiz.
üstümde suan yarın giymeyi planladıklarım.
hayal kırıklarıyla dolu lacivert seyler bunlar.
karmasayla dolu.
sen yanımdayken olucak bunlar.
belki kolun değicek üstümdekine. ne kadar şanslı...
yarın olmalı artık.
ama istiyorum ben seninle olmak. senin kafan cok karısık cok karmasıksın. değilsin aslında.
istemiyosun kimseyi.
benide istemezsin. ben seni herseyden cok isterim. suan hayatıma girmeye calisan bilimum insanı açıkca siktir ettim.
umrumda değiller.
tek sen varsın içimde tek sen. ruhumu etkileyen sen.
aşık olmak istedigini söyledin. kime ? bana mı. olamazsın ki. olmazsın.
17 yasındayım. daha 17.17.17
nefret ediyorum daha buyuk olmak isterdim.
daha guzel olmak isterdim.
bana aşık olmanı isterdim. cok fazla cok cok aşık olmanı.
benim için ağladgnı söyleyp utanmanı isterdim.
sende bi kadın icin bunu istiyosun.
sana kadın yakışır ben yakışmam ki.
ben neden yakısayım.
kucugum ben cok kucugum sen beni istemezsin.
hayran olurum ben ancak sana.
ben mutlu olamam ki olmadım hic.
gecici seylerdi hepsi.
aha süper mutluyum demedim uzun bi süre hic.
hic olamadım ben.
olmak isterdim kim istemez ki.
senle mutlu olmak isterdim hemde suan şu bombok hayatımda herseyden cok isterdim.
abim sevgilim aşkım herseyim ol isterdim.seninle buyumek isterdim. zaman gecirmek. kollarında uyumak isterdim.
i want you dinlemek isterdim salonun yerinde karanlıkta yatıp seninle.
dudaklarına dokunmak isterdim sonra.
en guzel yerinden,boyunundan kokunu almak sonra.
içime cekmek aldıgım her nefeste aşkını.senin bana getiriceğin herseye acığım.
mutluluk üzüntü. bütün getiriceğin duygulara açık su kalbim. korkuyorum kaptırıyorum sana.
kapılıyorum ruhunun derinliklerine sanırım.
üstümdeki hayal kırıklıgıyla dolu duyguyu ne yapıcam bilmiorum.
yarın 4te yanındayım. olmak istiyorum.
ne yapıcam nasıl davranıcam.
clementine olamicam yanında. bambaska birine dönüşmek istemiyorum rahat olmak. istiyorum.
elini tutmak istiyorum.
sana sarılmak istiorum.
ağlamak istiyorum seninle... kokunu istiyorum.
kokunu duymak bunu cok istiyorum.
sonra kalabalık caddelerde duymak istiyorum baska insanların üzerinde kokunu.
demeliym. evet bu o.
kitapcımın kokusu.
seni suanda herseyden fazla istiyorum.
sımsıkı sarılmanı istiyorum. gercek misin. hayal misin... ben kötüyüm cok kötüyüm.
olsan keske.
sarılsak yatsak uyusak.öpsen beni guzel dudaklarınla.
mimiklerin. o mimiklerin.
yarın cok guzel gecsin istiyorum.nolur nolur nolur.
tum bedenim istiyo bunu.
beynim kalbim ruhum.
heryerim istiyo yarın guzel geçsin istiyo . seni istiyo yalnız seni. susma sakın yarın.
konus benimle.
sıkılma sakın.
ağla benimle .
öp beni.
seni istiyorum sadece seni.
kötüyüm ben cok sacmalıyorum cok kötüyüm cok sacmalıyorum
nolur bu gece mesaj at bana. guzel bisey yap iyiliğe ihtiyacım var
sana ihtiyacım var


... kokuna ihtiyacım var.

6 yorum:

vera dedi ki...

saçmalık değil bu...

clementine dedi ki...

ne peki napıyorum.
bilmiyorum hic.

OpethMania dedi ki...

bu konuda youm yazmadım önce ama bileyorum en iyisi yine kalsın...

clementine dedi ki...

opethmania neden?

OpethMania dedi ki...

Neden demişsin...İşte çok taraflı bir konu ve ben kendimi tam ifade edememekten korkuyorum.

kutup zencisi dedi ki...

en doğru şeyi yapmakla başlamışsın clementine...istemek...

gerisi kolay...