9 Kasım 2008 Pazar

look at the stars.

Mutluluk.
özledim mutlu olmayı.
bulustuk dün seninle kitapcım.
guzeldi hersey bi sorunumuz yoktu.
white chocolate mocha larımız.
sen ben.
eteğim çizmelerim.
kısa saçların.
beyaz new balance ların.
hardal rengi pantolonun.
sen.
kokun.
yine birlikteydik...
derin bi nefes aldım. dolmustun tekrardan içime.
nikotinin arasında sen vardın.
kaplamıstın vucudumu. temizlenmiştim.
nefes almaya baslamıstım yeniden.
yürümekte zorlandıgım topuklulara ragmen. hatırlamıyorum hicbisey.
yine kimse yoktu.
sen vardın
ben vardım.
herzaman ki kalabalıklığımızla yürüyoduk....
özlemiştim seni. hemde cok özlemiştim.
benden arkadasına bahsetmissin kitapcım.
bunu duyunca sanırım mutluluktan ölebilirdim.
madonun karşısındaki starbucksa oturduk ikimiz.
tatlim dedin bana.
sen otur tatlim ben getiririm.
tatlin.
tatlim.
canım.
2saat oturduk. konustuk.
ördek kitapcım.
benim okuldan arkadaslarım geldiler. onları optum.
guzeldin cok guzeldin kitapcım.
hayatının kadını olabilir miyim acaba.
ister misin bunu.
dün mü kötü geçti.
taksiye bindirdin beni.
arkadaslarının yanına gittin.
dün aksam üstünden beri konusmadık.
önceleri cok mutluydum seninle konusurken kitapcım.
ama vazgeçememeye basladım senden.
sanırım tekrar aşık oluyorum fena bi sekilde.
korkuyorum tekrar yıpranmaktan.
istemiyorum kimseyi.
hayatım o kadar sacmalıyo ki.
kırıldı kolum bacagım.
sürünerek gidiyorum bilmedigim karanlık sokaklarda.
seni buldum. havalandım yerden sanki.
mutlulugum oldun.
tek guzel sey oldun.
karmasık sacma sapan gunlerin icindeyim.
seninleyken.
sen varken cok mutluyum kitapcım.
aslında yolunda gitmeyen pek bisey yok seninle ilgili.
sadece bazı sorunlarım var.
kafamda sorularım var.
alışıyorum sana.
bu korkutuyo beni. bu üzmeye basladı.
herseyi dert etmeye basladım sanırım zamanla bunları aşıcam.
ama korkuyorum kitapcım. senin olamamaktan korkuyorum.
beni istememenden korkuyorum.
sacmalıyorum. kaç kişi geçti bu kısa yasamımdan belki.
kac kisi icin ufacıkta olsa heyecanlandım.
ama bu farklı.
diğerleri gibi değil.
ona duydugumdan daha yogun geliyo sanırım.
daha korkutucu.
cok yakınsın bana. ama bi o kadar da uzaksın...yaklasıyosun.
kalbime degiyosun... cok yakınıma gelip. ruhuma dokunuyosun.
sonra o kadar uzaklasıyosun ki. ısıtıyo beni varlıgın. sen yokken üşüyorum.
seninle yasamak istedigim o kadar cok sey varki.
belki seneler boyunca.
istemem kimseyi hayatımda.
sokakta bile bakamaz oldum kimseye.
dikaktimi cekmiyo kimse.
senin ruhun icimde sanki.
iki kişilik yaşamaya basladım herseyi. bişey düşünürken hayatımda sen var gibi düşünüyorum.
hayallerim var.
hayallerim oldukca varım ben.
seninle var oldum yeniden.
kaybettiğim zamanda kendimi tekrar tanımaya basladım senin hissettirdiğin duygularla.
gözyaşlarım sadece gerekli oldugu zamanlarda akmaya basladı gözlerimden.
gereksiz yere akmıyolar artık.
ailem yok benim.
arkadaslarım yok.
herkes eglencesine bakıyo.
herkes gerekli oldugu icin konusuyo birbirleriyle.
aslında gerçekte kimse birbirini sevmiyo.
sadece hoslanıyolar zaman geçirmekten.
ailemizi seçmedik kendimiz.
arkadaslarımızda oldugu gibi girdiler hayatlarımıza.
ben yalnızım.
evet var anne baba abla . şu bu.
arkadaslar var evet.
ama zorunluluktan.
tek sen zorunlu değilsin hayatımda,ama işte zorunluluk değil.
ben seni gerçekten istiyorum hayatımda. herkesten farklı.
en yakın arkadasımdan bile farklı.
kimse mutlu olmayı haketmiyo aslında.
bende kimseyim.
mutlu olmayı haketmiyorum.
olamam ki. olmaz. her guzel seyin sonu var dediler en bastan.
sonu var herseyin.
bitmesin isterdim.
kucuk bi ev. sıcak soguk arası bi havası var o evin.
karanlık. mum ışığıyla aydınlatılmıs.
elliot smith-between the bars.
sen ve ben.
zorunluluk olmadan.
sadece istedigimz icin. sadece mutlu oldugumuz icin.
haketmedigimz mutluluga sahip olmak istiyorum seninle.
telefonumun ekranına bakıyorum dün geceden beri.
umarım zamanlaman hep dogru olurdu sende bunu isterdin ama zamanladın bile.
hayallerim var.
içi dolu hayallerim.
kitapcım.
söyleyebilceğim tek şey var şu. 9 kasım akşamında.
bok gibi hissettiğim.
evet tam anlamıyla bok gibi.
taş kesildi vucudum.
daha sıcak bi yerlere gitmek istiyorum suanda. üşüyorum. sıcak bi yerler.
icimi ısıtıcak bi yerlere ihtiyacım var tam su dakikada.
aşk neden zor?
söylebilir mi biri.
aşk guzel değil.
aşık olmak kesinlikle guzel değil.
sevebilirz evet.
mutlu olabiliriz.
ama aşık olmak kötü.
guzel hissettirmiyo o yokken.
sevgi her zaman guzel.
onlayken guzel. yanında yokken. oldugunu bilmek bile guzel. ama aşk çıldırtıyo yemin ederim.
yanındayken guzel.
guzel seyler duyarken guzel.
ama sessiz bi aksamda.
mesaj gelmeyen bi aksamda daha kötü bisey olamaz aşk.
kötü cok kötü.
özlüyorum ben onu.
cok özlüyorum.
onun olmak istiyorum.
canı sıkıldıgında beni arasın istiyorum.
beni sıcaklıgıyla opsun istiorum.
ben onun olmak istiyorum bunu herseyden cok istiyorum
bu gecede erken yatıcam dun gece oldugu gibi.
erkenden uyumak rüyalara dalmak istiyorum zaman geçsin ki.
ondan bi haber gelsin istiyorum.
sabah kalktıgımda mesaj görmek istiyorum.
onunla ilgli bi gelisme olsun istiyorum.
bu sabah telefonun ekranına baktıgımda bombos bi dunya gördüm.
onun olmadıgı.
korktum.
gözlerim doluyo.
kötü hissediyorum.
ciğerlerimde nikotini değil. senin kokunu dolastırmak istiyorum.
beni bu aptal sacma kıyafetlerin değil.
senin sıcaklıgının ısıtmasını istiyorum.........................................................................

3 yorum:

Evenstar dedi ki...

ma$allah baya yazmi$sin :)
Kim bu $ansli kitapci :) Kitap alirken paralarimiz ona gitsin bari

clementine dedi ki...

kitapcı degil kendisi.
kitapların basında tanıdım ilk. fizik ogrencisi kendisi gecikmeli.
ilk zamanlar adını bilmedigimden kitapcı kalmıstı:)....

Böcek dedi ki...

9kasım ı bende sevmiyorum..eski bi tanıdığın doğumgünü bugün..
sen mesaj atma sakın tamam mı bir de bi tavsiye böcekten..
o seni arasın:)