4 Kasım 2008 Salı

after you...

girdim evime.
yokum gercek hayatta.... soyutlandım. renkli ışıklardan oluşan bi demet halinde süzüldüm kapıdan içeri.
soyundum ve yatagıma yattım. ne kadar güzel bi aksam gecirdigimi ve onun ne kadar özel oldugunu düşündüm.
yerde kalmıstı kıyafetlerim.
onun kokusu vardı burnumda. atmicaktım mesaj. ondan beklicektim.
önce msn adlı güzide sohbet programımzda arkadaslarıma geçirdiğim mukemmel aksamı anlattım.
ve girdim yatagıma.
müziğim kulagımda.
costello i want you......
uyudum. mesaj bekledim telefonumda yoktu.
ama kararlıydım atmicaktim..
bekledim senden. pazartesi aksam 19,11
senden mesaj.
rüyanda gördügünü söyledin.
güzel cok güzel.
harika.
guzel konusmalar geciyo aramızda. yaklasık 40dk önce bana attıgın mesaj herseye değerdi.
iyi ki varsın hayatımda kitapcım.
iyi ki varsın.
umarım hayatıma girer. benim olursun.
bunu istiyorum.
mutlu etmeyi seviyomussun beni.
bende seni mutlu etmeyi seviyorum.
istiyorum.
kadının olmak istiyorum.
ağlıycaın kadının olmak...................
artık senden öncesi bitti. artık hep senden sonrası var...
kelebeklerim ölmedi. tek günlük değil ömürleri.
onları besledim ben sana duydugum sevgiyle.
heyecanla.
ölümsüz oldular.
içimdeler.hic cikmamak üzere.
senin oldugun gibi.............................

1 yorum:

Gökmen Kaya dedi ki...

beni de böyle sevsinler.
lütfen.