24 Kasım 2008 Pazartesi

24 kasım 2008. eğlenceli gün

bugun önemli. cok onemli. ask sevgi. hersey var bugunde.
ısındım saatlerce. güneş tepede ısıtıyodu icimi. yazmak gelmiyo icimden bisey bu ara. yasamayı tercih ediyorum sacmalıyorum bazen ama seviorum cok. bunu kitapcıma söyledim.
ve taktik falan kalmadı malesef.
tüm ipleri eline vermis oldum. yapabileceğim bisey yoktu.
e tabi öyle yanagıma yanagnı dayayp ellerimi tutup. bebek söyle söyle derse söylerim bende dayanamayıp.
neler oluyo acaba icimde bu aksam.
kalbim iyi. karmasik duygular sardı etrafımı. oturmadı daha hicbisey. bugun özel cok özel.
aslında blogspotumu okuyucya kapatmayı düşünüyorum. rahat olamamaya basladım ne yapmalıyım çözemedm. sanırım farklı bi kimlkle farklı bi blog acicam.

kitapcım seni seviyorum bugün önemliydi bizim icin.
seni,her kişiliğni ayrı ayrı seviyorum..


paranoyak kitapcmı. huzurlu kitapcmı.. seksi kitapcımı. seni
seni seni cok seviyorum.
kokun üstümde. o vazgeçilmez koku. dünde oturduk happy moonsta. blair vardı.
striptiz kitapcım.
sana göstericem striptizi ben.
=)

seni seviyorum be of.
ay
.
ne eğlenceli bi gündü bugün ya
cok eğlendik oh.
titreme sarınca etrafımızı tutamadım kendimi mutluluktan ağlayıp sonrada kahkaha atmaya basladım. guzel ve komikti.cok duygu doluydum. sanırım rüyaydı. evet suan aklıma bile gelmiyo. rüya gibi karanlık saatlerdi. mutluluk dolu. rüya gibi. masal gibi.
kahramanımsın.
i hate blair waldorf because of you bebegim.
öf ay of .
canım yanıyo ama caktırmıyorum.
seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum.
paranoyak kitapcı gitsin cehennemn dibine evet gelmesin. yüzünü seviyim tüm seneler boyunca.
sen ol ben oliym.
ikimz olalım.
sıcaklığın olsun.
nefesin olsun sonra.
breathing with you.
oh oh.
sacmaladım iyice. bugun unutulmamalı
,

......... özelsin.
cok özelsn.

Hiç yorum yok: