28 Ekim 2009 Çarşamba

yıkıldı galiba..

karanlık cok karanlık içinde bi kaç sayfa aşk.. sonra tekrar eden. şeyler.. en cokta bi cümle.. o kadar anlamsız boş ki aslında.. kimsenin haberi olmadan.. sessizce yatağımın içinde saçmaladım durdum önce.. sonra sonra.. öncesi oldu.. geçmişe tutunmuş boşlukta sürüklenirken.. geleceğin getireceklerine boş anlamsız. anlamayan gözlerle bakmak.. dedim önce.. sakin ol. sonrası siyah beyaz bi film şeridi gibi. karmaşık ama duygusal. romantik komedi de değil aslında.. baş ağrısı..mide bulantısı.. halsizlik. önce biraz kaçtık uzaklaştık. sonra taşlara takıldık. sonra tekrar kalktık ayağa yıkıla kalka.. dünyalar yıkıldı kimi zaman.. dünyalar cok oldu.. fazla oldular.. tekrar,tekrar etti hersey.sonra herseyi sildik attık. beyaz bi peçete oldum bazen. sevdim peçete olmayı. pekte peçete sayılmaz tuvalet kağıdı denilicek cinsten hani.. tek katmanlı hemde.. suda eriyen cinsten.. hayallerle birlikte tek başına sarmalanmış bi beyazlık.. sonra atıldı suya.. eridi gitti... pisliğin tam ortasında.. ne kadar mutlu sakin göründük.
ay ben cok halsizim yatıcam..

Hiç yorum yok: