4 Ekim 2009 Pazar

iç hesaplaşmalarım..

kendi içimdeki çürük yaşanmış kalıntılarından dolayı herkese aynı bakıyorum. gözümde bi at gözlüğü var sanki kafama göre herkese aynı etiketi takıp aynı gözle yaklasıyorum.. kimseyi dinlemek kimseden akıl almak istemiyorum.. böyle kendi hayatımı kurup tüm kararları kendim almak istiyorum. hani diyolar ya herkes kendi istediğini yaşar diye.. koca yalan.. stres sıkıntı toplum baskı.. fena fena.. of ben cok fena baymacalardayım.. evet hayalimi yaşattığım bi kahraman daha ortaya çıktı.. hani böyle tariflerime uyan.. uydukca benim gözlerimi bağlayan.. cok sacmaladım abarttım ergen triplerinde takıldım. iğrenctim fenaydım. bok gibiydi.. ama güzeldi. of ne biliyim ya ben hep bi karamsar hep bi karmaşa içinde yaşıyorum duygularımı.. meteninde çağanında a...k.. psikolojik etkiler bıraktılar galiba off ya ben farklıysam dedi.. ya farklıysan? ya değilsen. acı cekmeye halim yok. takılmak gerek takmamak gerek ben takılıp takmamazlık edemiyorum.. ay o kadar yorgunumki. hic bi seye halim yok.. nefes almaya bile.. mutsuzum.. kış geliyo ben kışı sevmiyorum.. hemde hiç sevmiyorum! sıcacık yorganımın altında yıllar aylar gecene kadar.. benim mutlu olucağım bi bahar gelene kadar.. yeni bi hayat kuruluna kadar uyumak istiyorum.. uyandığım her yeni sabaha küfrediyorum.. istemiyorum kimseyi.. ama istiyorum. ben aptalım ya yemin ederim ben bir aptalım.... sorunlu hasta psikolojik manyak..........

Hiç yorum yok: