27 Aralık 2013 Cuma

gerçek.

bişeyi çok istersen olurmuş. hemen değil belki 10 sene sonra. artık hiç istemediğini düşünsen bile. En çok neyi istediğimi bilirken o an. en az neyi istediğimi de farkettim. Dünyanın değil dünyamın en saçma en garip en güzel en delirtici en berbat ve en en en en harika şeyini yaşadım. Şuana kadar yaşadığım şeyleri gözönüne aldığımızda böyle. yarın belki daha güzeli olur. ama şu 22 yılı düşünürsek en güzeli.

hissedersin hissedersin. bi olayla tüm inanç sistemin yıkılır. bi öpücükle belki. kaosun güzelliği. heyecanın saçmalatışı. duyguların merdivenleri.

tırmanırken yukarı doğru, gerçekle hayali ayıramazken. fazlasıyla şaşkınken.

böyle bisey nasıl olur diye dusunurken. boyle biseyin olmasına ihtimal veremezken. oluyomus. ya açıkça yazamıyorum bile. kendi kendime hala inanamıyorum belkide. inanmıyorum ya. gerçek olamazdı. gerçek olmayacak kadar guzeldi belkide. bak kafam karıştı. başımı kaşıdım şuan. 12-13 hafta oldu. hala şaşkınım. hayatımda hiç yaşamadığım bi duyguyu keşfettim ya ben hayatımda bu kadar şaşırıp şok olmadım. gerçek miydi?

Hiç yorum yok: