30 Kasım 2009 Pazartesi

meet me on the equinox

garip bi enerji var iyiyle kötü arasında. evet bence gayette güzel bişeyler olucak gibi. ama kötü de olabilir. ne zaman demedik ki her sey cok guzel diye.. evet dedik ve her sey bok gibi olmustu. şimdi de güzel ama dememek gerek cok güzel diye.. tatil bitiyo yine ve ben kendimi cok kötü hissediyorum bu yuzden. sınavlar yüzümüze yüzümüze yığılıcak ve bi yandanda öss denen saçma sey sırıtıp duruyo.. ölüm günümüzü bekler gibi nisanla haziranı bekliyoruz. dedim ağustos bitsin deli gibi calısıcam... eylül bitsin süper olucak. ekim bitsin calısma temposuna giriorum.. kasım geldi kasım bitti.. aralık geldi ve inanıyorum öküz gibi calısıcam.. hahaha of bayık bayık bi sabah.. pazartesi sabahı bi pazar sabahı gibi. çöpçatanlık yapıcam bugün haha. bakalım ya of. cok bayık bi günn gün gün.. ajdar olmak istiyorum. dertsiz tasasız maksimum eğlence.. on numarayım on.konkon. kötürüm gibi bi kedim var evet mario. dışarı kaçmak. kedi arkadaşlarıyla doyumsuz oyunlar oynamak icin tüm gece uyutmadı benii ağlaa ağlaa ağlaaa deli etti. şimdide cam kenarında oturmus onları izliyo. ahh yazık yavrum ahh yazık benim miniğim. ama cıkaramam ki daha kuduz aşısını olmadı
6aylık bi bebek o. pislenicek hem. ev kedisisin sen haddini bil dedim burnuna küçük bi öpücük kondurdum.. hatta tuvaletinin kumunu kökten değiştirdim.. et verdim. koynumda uyutmaya calıstım. tüylerini taradım. ama nankör hayvan ağladı durdu işte.. neden böylee yaa.. nankör mario. hayvan değil o.. neyse kuşlar seee you

Hiç yorum yok: