17 Kasım 2009 Salı

bohemian rapsody

ben guzelim.ben cok guzelim ama aslında içimdeki güzellik değil etrafın güzelliği yüzümü yaran. sarıp sarmalayan.. cok saçma elim kolum kırık. bi süre içinde olsa nefret duygusunu damarlarımdan akarken hissetmek ne guzel. olumlu şekilde bakmak hep geçmişle kaynaştırdıgın geçmişe. sen ne kadar salaksın ya. ne kadar boş beyinsiz. evet o sen benim. ben sen olmak istemezsin.kimse ben olmak istemez. belki ister ama içimi görse kalbimdeki sıkıntı acıyı yaşasa. görse istemez..yaptıklarım geçiyo gözlerimin önünden ister istemez bi küfür çıkıyo ağzımdan. kendime ediyorum. kimseye değil yaşadıklarıma değil. geri dönmeyenlere yada olmayanlara değil. sadece kendime benliğime.. uykularımı kaçıran bi kelime bazen. bazende baş dönmesi..ellerim soğuk. aptal şekilde ellerim soğuk.. birleştirim içime sokuyorum tam kazağımdan içeri.. o zaman tamamen üşüyorum.. sonra gözlerim kapanıyo..içimden hicbişey yapmak gelmiyo o zaman..ateşimi ölçüyorum 36.6 gösteriyo..yükseliyo mu? kalp atışlarım.gözkapaklarım ağırlaşıyo.. kimseyi sevmiyorum.gerçekten.......... kendini kandırmak. sevdirmiyo sana kimseyi. uçmakkaçmakkaybolmakkesipatmak. hepsini yapmak istiyorumm.......... kimseyi istemiyorum.....................

2 yorum:

Kare. dedi ki...

rhapsody, not rapsody.

clementine dedi ki...

thats not the point