27 Temmuz 2009 Pazartesi

you live,you learn...

ağzımda yarım yaşanmışlıkların tadı.. herşeyden biraz var. bi parça tat herkesten.. her hücrem 100 kilo sanki bugün.. ağırlık var üstümde.. bu durum fiziksel mi bilemem ama ruhsal bi çöküntü var bugün. nereye gitsem sıkılıyorum bi parça.. hiç sorumluluk almak istemiyorum. konuşmak istemiyorum. bazen istiyorum bazen istemiyorum. ruh halim bi güneşli bi yağmurlu... insanların kalbini kırıyorum. sonra bana yakışmayan şeyler yapıyorum.. birinin kalbini kırıyorum,sonra ardıma bakmadan uzaklaşıyorum suç mahalinden... ayıp mı ediyorum?? artık umrumda değil kime ne yaptığım. kimin bana ne yaptığıda aynı zamanda...kırıldım belki bugüne kadar her sekilde bi parça.. dağıldım.topladım.dağıldım.toplamayı beceremedim.toplattım kimi zaman kendimi. buna benzer seyler yasanıyo her dakika. her saat. belki her gün.her ay.. ama suanda aşırı bi boşluktayım yaz başladığından beri.. bi sorumlulugum yok belki o yuzden. uyuyorum uyanıyorum aynı. uyuyorum uyanıyorum aynı. daha farklı ve somut seyler istiyorum.. evet bunu istiyorum.....

ne demiş mor. zaman geçer büyürüz sertleşir dünya...........

Hiç yorum yok: