18 Ekim 2008 Cumartesi

caresiz clementine.

bugun fena.bugun cok kötü bugun cok sacma.
eski sevgilisyle cıkmaya basladıgım yakın arkadasımla yazın temmuz basında bozulan aramız.
hergün karşılaşmamz. 4senedir arkadas olmamız..
dershanede aynı sınıfa düşmek şans.
ama barıştık bugun.
hayallerimz vardı. güzel hayaller. cok seviyodum aslında onu cok cok.
neden ona böyle bişey yaptım bilmiyorum ama benimde kendimce nedenlerim vardı...
bende haklıyım bazen. oda cok haklı ama guzel bi iliskileri yoktu. 1ay bile olmamstı.
ama arkadasım daha önceden bi ilişki yaşamadgı icin vazgecemez oldu.
benden nefret eder oldu.
dershaneden cıktık erken bahanelerimzle birlkte.
yüreğimizde yarım kalmışlık. gözlerimizde birbirimize duydugumuz özlem.
yürüyoruz. hava soguk. yagmur ciseliyo.
girdik kadıköy rexx sokağına.,
güzel dizayn edilmiş bi cafemiz var orda.
yengeç
gir otur. yemek ısmarla.
ve kültablalarını doldurduk ikimizde.
4ayda o kadar cok değişmişiz ki. konustuk herseyden herkesten.
sacmalamalarımdan.
onunkilerden.
yanımda sandıgım bi arkadasım arkamdan neler söylediğinide öğrendm
ona attığı mesajlar sayesiinde.
aradım bi güzel bagırdım cagırdım.
bela okuyup kapadım.
şerefsiz insan ne kadar cok hayatta
söylemediklerimi söylemis olarak anlatmıs..
arkamdan fahişe bile diyebilen bi insan bu işte!!
yüzüme o kadar gülerken. bu da cok koydu..
aptal yerine konmak.
insanlara güvenim sarsıldı yine..
çıktık modaya gidip içmek gerek.
ağız boş kalmıyo sigaralar.
parcalanmıs arkadaslıgımzdan kalan tozlar uçusuyo havada.
aptal yerden dövmemin rötuşu için randevuda istedim.
.. abi yok mu.
hmm evet o abi.
güne başlarken.
O'nun ikizini gördüm.
o malesef hala benim icin özel kişinin.
bittim o an.
ikizi bile parçalayabildi kalbimi.
hayatımı ruhumu.
bu kadar şey üstüste fazla biraz.
git modaya.
elimzde kucuk boy absolutlerimz.
camel'ım ve onun winston'ı...
otur modaya. iç ve kalk. dik ve kalk.
git markete biralar.
sigaralar. uzun malboro. kırmızı hemde.
modanın daha sakin bi yerinde.. içtik içtik kavga ettik kinini kustu bana.
sarhoştuk hala kafam iyi.
neden sattın beni clementine..
neden yaptın bana bunu.!
bunu söyleyip durdu.
içtik biz.
5tane sigarayı bi anda yaktıgm oldu bazen.
kafa iyiydi cok iyiydi.
delirdik cıldırdık.
çğlık attık sacmaladık!
iki arkadasımz geldi.
kurtardılar bizi.
sarhostum sacmaladım.
cisim geldi.
kadıköy starbucks.
yne saçmalaım . kazık attığım arkadasım baslamıstı ağlamaya coktan.
ben hala farkına varamıyodum ama sarhos deildim ya ben.
iyiydim.
durakların oraya geldigimzde ağlamaya basladım.
arkadasım elimden tuttu
sakinleştirmeye calisti. karanlık havada..
arabalar insanlar.
herkes bana bakıyodu..
starbucksa girdik.
çişim vardı cok!
sıra bekledik kafam iyi. yumrukluyorum kapıyı
gülüyolar.
yıkadı arkdasım yuzumu.
diğer kazık attıgım biri ve diğer arkdsmz girdi sonra.
biz oturduk banklara.
ağlıyorum ben cok ağlıyorum.
yanımda tanımadgm bi kız peçete verdi.
arkadasım sakinleştirmeye calisiyo...
kazık attığım bi yandan ağlıyo..
arkadasım beni minübse bindirdi.
yolda kadıköyden bostancıya ağladım ağladım ağladım.
eve geldim.
Onu cok özlemiştim.
bana yaptıgı mallıklar icin ayrı ağladım.
aileme ağladım.
kendi halime ağladım.
acıdım kendime.
acizdim..
sonra evde aşırı ağlama komasına girince
arkadasımı cagırdım gelemem dedi.
sonra ciddiyetn farkına varınca annesi ve iki bebelik arkadasım kapıdalardı 2dk icinde.
intahar ettim sanmıslar.
edemem ben intahar.
seviyorum yaşamayı.
herşeye ragmen umutlarım var benim.
simdi kötüyüüm ruh gibiyiim.
uçmak kaçmak istiyorum...
fena bi gün cok fena bi gün..............

13 yorum:

Evenstar dedi ki...

Demek o duraklarda aglayan hatun sendin :) Camel 11 senelik sigaram
güzel seçim

Böcek dedi ki...

aynı haltı bende yemek üzereydim ama onlar 1senedir çıkıyorlardı..hala bebenin bana meyili vardır ama naparsın işte..
arkadaşinın aşkı..
için güzelleşin takmayın bunları kafanıza sallayın be güzelim..

clementine dedi ki...

evenstar..
dün sigaradan sogudum gercekten.
cok korkunctu aslında.
herkes cok garip buldu beni.kendileri ağlamaz hic sanki..

böcek.
1sene zorda. hic cocuk onu sevmeden 1ay bile cıkmadılar.
ama hala cok takıyo..
ama rahatladık dün.
bosvermek lazim gercekten.

Evenstar dedi ki...

bende ağlarım yol ortasında, zaman, mekan tanımam :)

kutup zencisi dedi ki...

aşk 3 kişiliktir...

Böcek dedi ki...

aşk tek kişiliktir :)

okyanus dedi ki...

aşk:ben,sen,biz;birleşimi 3
kesişimi tek:)

okyanus dedi ki...

bana teklif etmeye çalışanlar,başarısızlıklarını benim arkamda ya da benle muhabbeti olanlardan acısını çıkarmaya çalışıyo ama nafile,umrumda hiç olmadılar:))

ben de arkadaşımın çıktığı cocuga yan gözle asla bakmam,çocuk benim icin ölse bile ;işim olmaz:)

clementine dedi ki...

bunu yasamadan anlayamazsın.
herkes beni kötü buluyo.
ama incelemek gerek.

okyanus dedi ki...

gerçekden sevdiğin bir kız arkadaşınsa hemen terket derim,istersen aşkından öl geber cocuk için:)

ama sadece selamlaştıgın biriyse arkadaşın bir şey diyemem:)

ya bu arada okul maceraları okulda hep kalmıştır çok fazla cocugu baglanma yani,çok seviyosan da belli etme aşırı:)

clementine dedi ki...

okulla alakası yok.
4ay geçti üstünden ve mantıklı kararlar verebliorum coktapisman deilim o an mtluydum.
1ay mutluydum.

okyanus dedi ki...

ya camilla sana dürüstce konuşcam:)
hayatına birini alcaksan bin kere düşün bir kere karar ver:)

çünkü senin hayatın cok özel ,sana layık olduguna inandıgın insanları almalısın herzaman:)

clementine dedi ki...

ben clementine.