27 Şubat 2010 Cumartesi

katilim olmadan git...

kendimi kötü hissediyorum evet. içimde ne fırtınalar kopuyo bazen,yazamıyorum. ben cok hata yapıyorum. ve hatalarımdan da ders almayı gerçekten hiç bilmiyorum. uzaklaşmak istiyorum en sevdiğim şeylerden. suan hayatımdaki her seyden. uzaklasmak istiyorum. yanıma 3 şey alma hakkım olmadan ıssız bi adaya düşmek istiyorum.ben herkese göre yanlış bi seçimim. herkese karşı böyle. bi mindere oturup havalanmak istiyorum bazen... dünyadan çıkmak,yıldızlar arasında nefes alabilmek. bazen öyle bi an hayal ediyorumki tüm vücudumu parça parça kesiyolar. canımın acısı yok. sadece ruhum arınıyo..arada sırada ruhumu çıkarsam,atsam çamaşır makinesine.. yıkansa 39dklık hızlı programda o sırada ben boşluğa baksam sadece hiç bişey düşünmeden.. usulca yaklaşsa bedenime ruhum.. girse içine.. cebimde çok param olsa bi uçağa atlayıp gitsem yanıma hiç bişey almadan. burdan uzağa. gerçekten kimsenin beni tanımadğı tripleri var ya oraya gidicem. tanımadıkları bi yere. elimde bi bira,cok sarhos olmadan daha kafam iyiken cake i will survive eşliğinde dans etsem. ama bu şarkı çalarken kimseyi düşünmesem. boşluk olsa kafamda..sadece kendim için hayatta kalsam.. saçlarım pis olsa,sıfır makyaj ,gözlerimin altında mor halkalarla hepimiz dans etsek.. üstümde yırtık bi deri ceket,pisim gerçekten.. tam karşıdan bi gerard butler gelse kaslı kollarıyla kucağına alsa beni,tabi bi 5 kilo daha zayıf olmalıyım o sırada..ben şarkıyı söylemeye calısırken öpse,adını öğrenmesem.. güzel olsa kusana kadar içsem sonra üstüne kussam.. sonra utanmadan çıksam gitsem... evet bu şuan olsa süper olur. sonra tanımadğım bi adamla direk evlensem mükemmel bi balayı sonrası terkedip gitsem.. bi anda tüm sokaklarda morcheeba enjoy the ride çalmaya başlasa. benim klibim olsa o hayat. herkes benim için varolsa.. sonra bağırsam.. stop chasing shadows just enjoy the ride!

1 yorum:

Böcek dedi ki...

bağıra çağıra elimde birayla küfretsem
hiç kimseyi sklemeden
hiç kimse olmadan
hiçkimsesiz devam etsem.
güzeldi:)