27 Eylül 2009 Pazar

sen hiç kaktüs olmak istedin mi?

ben istedim,hemde cok fazla.. tepkisiz dikenli hissiz.. cok olmak istedim gecen gun.. bi an için oldum da.. sonra içimde bi yerler acımaya basladı bi kaç dakika içinde.. sonra cok olmak istedim olamadım. sacmaladım güldüm geçtim takıldım ettim.. böyle garip bi his.. bazen biri geçiyo sonra diğeri diğeri diğeri.. aa bak orası aa bak burası orası.. garip bi sekilde sürüklenip gidiyo içimde.. böyle kapı açılıyo bazen kalbim 564564 parcaya ayrılıyo.. sonra değişik oluyorum. garip yaa kim gelsin kim gitsin bilmiyorum.. böyle uzaklastıgında bi yerden kalbinde kalıyo.. bi film izlemiştim.. o repliği unutamıyorum.. tam hatırlamıyorum ama böyleydi galiba.. ne kadar garip ölürken aşkınıda seninle beraber götürüyosun..






bilmiyorum hiç bişey.. oldugum heryerden uzaklasmak istiyorum..

Hiç yorum yok: