8 Haziran 2009 Pazartesi

6.

son 6 gün yalandan özgürlüğüme.. bi kaç yıldır yanıp tutuşarak beklediğim güne yalnızca 6 gün kaldı.. evet 18 i dolduruyorum artık. hiç gelmicek gibi hissetmiştim en başta.. sonra yapılan yorumlar.. "hiç bişey değişmiyo .. herşey aynı kalıyo".. farkındayım:) 1 gece önce küçücük bi kızken yatağında hayalleriyle uyuyan.. saat 12yi geçince ne değişebilir ki....
değişim kendi ellerimde aslında.. 13 haziran gecesi saat 00:00 itibariyle birey olmanın özgürlüğünü yaşamaktan başka ne yapabilirim:)..
mtvdeki gibi my sweet 18 partimde babamın aldığı x5'in önünde cok sevinmiş gibi gözüküp brad pitt' e dansöz kıyafeti giydirip göbek attırıcak halim yok galiba..:P
büyüyoruz günden güne.. günlük tutmaya bayılırdıım küçükken.. 1998 senesindeki günlüklerime bakıyorumda.. dogum gunlerimde yazmışım..
koccamaaan kız oldum artık diye:) vay be dedim sonra ne kadar büyümüşüm baksana 7 yaşındayım.. hayatım bahçede oynadığım oyunlar,yaptığımız tiyatrolar,spice girls ve çekirdek kavgalarımızdan ibaretmiş.. küçük sorunlarımız varmış küçük bedenlerimizin taşıdığı..
İlk aşkım Çılgın Bediş "Oktay":).. sonra Burak kut.. sonra mahallemizin yiğit delikanlısı:)

aboneyim abone biletlerim cebimde.. biz büyüdükçe sertleşmiş dünya.. hala küçüğüm.. daha onyedi onyedi triplerini geride bırakıcam en azından..yaş kaygısını atlatıcam.. kendimi iyi hissetmeyi umuyorum:)

hadi bakalım son 6 gün kaldı. heyecanlı ve buruk bi şekilde 17lik son günlerimin tadını çıkarıyorum:)

4 yorum:

OpethMania dedi ki...

lan hiç bişiy olmuyo lan...
(bu arada şimdiden happy birthday)

KYBELE F dedi ki...

benimde doğum günüm 13 Haziraaaaaaan!!!!
Ama 18i geride bırakalı 7 yıl olmuş aaaaa!:)

clementine dedi ki...

teesekkur ederimm:) benimde 14ü.. sende simdiden iyi ki dogduuun kybeelee:)

abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi dedi ki...

iyi ki doğdun clemo:)