19 Mart 2009 Perşembe

i'm feeling sick now!

evet cok hastayım.. geberiorum hatta hastalıktan. soğuk algınlıgı aptal bi moda beklentisi sonucu olusan. gıcık olunan.. böyle ayağa kalktıkça bayılıcak gibi oluyorum. neden oluyorum? istemiyorum ki.
havalar ısınsın güneş açsın. mutlu olsun insanlar yine. ama ben olmam ki... ben mutlu olamam ki. en kısa zamanda bi kaç sene geçsin istiyorum. şimdi kapasam gözlerimi yada sene 2013 falan olsa nası olurdu. güzel olurdu bence.. şuan deniz diye bi cocugun kişisel iletisinde gördüğüm yazıyı sizinle paylasmak istiyorum


-if i have to choose between loving you and breathing. i would use my last breath to say I LOVE YOU..

evet hoş begendim. böyle zamanlar böyle tercihler gerçekleştirdik zamanında.
öf kimseyi sevmiyorum..

5 yorum:

abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi dedi ki...

tüm denizler boyle bi melankoli havasında sanırım:)
kırılgan yaşion zaten bide hastasın daha cok kırılmaya meyillisin dikkat et!

clementine dedi ki...

:) edelim bakalım. kendimize dikkat etsekte etmesekte aynıyız ya neyse..

Böcek dedi ki...

nasılsın şimdi hala aynı mı:/
off ya ağlamak istiyorum hiç susmadan.ağlayarak ölmeyi bile isteyebilirim şu aralar.
bu kaçıncı hayal kırıklığı diye heryere her gördüğüm sahte mağaza vitrinlerine,her duvara,her kağıda yazmak istiyorum.

abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi dedi ki...

kimse ölmesin ya ağlamamktan üzülmesinde. ben çok ağladım çok çok çok üzüldüm sizin yerinizede sayabiliriz bence bunları:/

clementine dedi ki...

bence bizi bu duruma getirenler toplansınlar elele boğaz köprüsünden aşağı bıraksınlar kendilerinii ohh bizde rahat edelim onlarda sonra:P