19 Ocak 2009 Pazartesi

sunshine.

Derinlerde,daha önce hissettiğim bi duyguyu üstüme geçirdim bugün. Mutluluk.
Mutlu olmaya calışan,çabalayan insan her şekilde ulaşır buna. çabalamama gerek yoktu aslında pek. istedim ve oldu...
öncelikle 90 derece döndürdüm kendimi. güzel renkli bi şarkı dinlemeye başladım.
o kadar cok yapmam gereken şey varken. herkes bu kadar acı çekerken.
dünyada O'nun dışında milyarlarca insan yaşarken. benim yaptıklarıma cocukca karşılık veremezken neden üzülmeliyim ki.. mutlu olmalıyım. evet hatalarımı anladım.
Şımartmamak gerek hakettiğini anlamadığın sürece kimseyi.
Her yaşanandan bi ders cıkarmak lazım. Bende düşündüm ve aldım dersimi.
bu ders alma sürecimi uzatmak sadece beni üzer ve hayatımdaki yolunda giden az da olsa bi takım şeylerden vazgeçmem anlamına gelir sanırım. daha küçüktüm ve senelerce acı cektim.
ne için.sonuç ne hiç!
giden ne? kalbimden kopan parçalar oldu. ama artık büyümek,silkinmek lazım. kendimi değiştiriyorum.
başka bi clementine olucam gün geçtikçe daha güçlü.
ELİMDEN GELENİ YAPTIM.
elimden başka bişey gelmiyosa.
neden kendimi bunun için sıkıyım ki.
kendimden daha cok değer verdiğim insanlar gidiyo bi gün. herkes gibi..
benide alıp gidiyolar.
sonra benden aldıkları parçaları çöpe atıp. hayatlarına kaldıkları yerden hiçbişey olmamış gibi devam ediyolar.
evet hiçbişey olmamış gibi bende devam edebilirim. gülebilirim.
hedeflerime odaklanıp güzel bi yaşam sürebilirim.
tanışılacak o kadar cok insan,öğrenilecek,yapılacak o kadar şey var ki. gidilecek cok sehir. tekrar tekrar sevilecek o kadar insan.
cekilecek acı. öperken heyecandan geberecek dakikalar.
hepsi önümde.
benden bi tane. hayatım bi tane.
herşey elimde. hersey cok acık,hersey cok kolay.
gerisi güzel. gerisi hoş.
gerisi mutluluk.
şimdi iyiyim işte.
kendi güneşimi kendim yaratıyorum.
ve daha güçlü şekilde doğmaya hazırlanıyorum.
korkun benden.....


coming soon....:)

5 yorum:

Gökmen Kaya dedi ki...

aldığın kararların yanlıslığı konusunda neler dediğimi biliyorsun.
hata dediğin genelde 1 kere yapılır, geri kalanından ders alınır.
1 hata da ders alman için gereklidir.
hata bağımlısı olman senş bu nokraya getiren etkendir. umuyorum ki aldığın bu DOĞRU karar seni mutlu eder. =)
etsin de artık.
saat 11e beş var. gece.
camı açıp derin bir nefes çekmekle başla herşeye..
aç gözünü, camı, içini...haydi..

Evenstar dedi ki...

büyümüşsün dicem, bu kelime en nefret ettiğim 2 kelimeden biridir. büyü, ama acını üzerinden atmak için büyürken bugüne kadar nasıl biri olduğunu unutma.

Blood.Roses. dedi ki...

tebrik ederim canım :) doğru olanı yapmışsın. sevindim senin için :))

abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi dedi ki...

helal!!!

clementine dedi ki...

hepiniz yüzümü gülümsetiyosunuz.
teşekkür ederim.
ufak seylerden mutlu olmakla basladım önce.
bu yuzden iyi ki varsınız:)